DETYRA DHE KOMPETENCAT E KOORDINATORIT
Zyra e marrëdhenieve me publikun, median dhe menaxhimit te faqes elektronike
1 – Mban marredhenie me te gjitha drejtorite ne Bashki, nga te cilat merr informacion per te dhenat statistikore qe ato perpunojne, me qellim perditesimin e te dhenave per t’ia vene ne disponim publikut te gjere.
2 – Merr masa për pasqyrimin me transparencë e objektivitet të aktiviteteve të institucionit në mediat e shkruara dhe elektronike, duke bërë të mundur njoftimin dhe prezencën e tyre në aktivitetet e tij.
3 – Informon përfaqësuesit e mediave për veprimtarinë e bashkisë, nëpërmjet konferencave për shtyp, si dhe kontakteve individuale me përfaqësuesit e mediave.(Gazetarët.)
4 – Sqaron opinionin publik në lidhje me cdo aktivitet apo problem gjatë veprimtarisë së përditshme të bashkisë.
5 – Konsultohet me Drejtorët e Drejtorive, Administratoret e Njesive Administrative dhe në veçanti me Pergjegjesin e Kabinetit dhe Kryetarin e Bashkisë, për një pasqyrim sa më të saktë e transparent të informacionit në lidhje me aktivitetet dhe veprimtarinë e institucionit në median e shkruar dhe elektronike.
6 – Siguron komunikimin midis qytetareve dhe institucionit.
7 – Shpërndan broshura me karakter informativ me qëllim që qytetarëve t’u jepet informacioni i duhur.
8 – Ofron te gjitha sherbimet dhe informacionin e nevojshem.
9 – Evidenton dhe trajton me kujdes letrat e qytetareve dhe ne bashkepunim me specialistet e fushave te ndryshme te drejtorive prane Bashkise dhe Institucioneve vartese, ndjek ecurine dhe pergatit pergjigjet sipas ceshtjeve perkatese.
10 – Administron ankesat e qytetareve ne lidhje me pagesat e ndihmes ekonomike, pagesave te aftesise se kufizuar, pageses se papunesise etj, dhe jep spjegime ne perputhje me procedurat ligjore te perfitimit te tyre.
11 – Siguron mekanizmat e duhur per te thithur verejtjet dhe sugjerimet e publikut, pergatit raporte dhe ia paraqet eproreve.
Mban kontakte me institucionet e varesise, merr informacion mbi aktivitetin e tyre dhe pergatit materiale qe kane interes per publikun
SI TË DËRGONI NJË KËRKESË PËR INFORMIM
Standardet dhe procedurat që duhen ndjekur për të bërë kërkesë për informim dhe ankesës.
Kemi disa menyra per te paraqitur kërkesën për informim.
- Nëpërmjet faqes Zyrtare duke klikuar ne linkun perkates : http://bashkiamat.gov.al/kerkesa/
- Kërkesë për informacion
- Modeli i të Drejtës së Ankesës për mos dhënje Informacioni
- Duke paraqitur kërkesë për informacion nëpërmjet emailit: [email protected]
REGJISTRI I KËRKESAVE DHE PËRGJIGJEVE
Të gjitha kërkesave për informim:
- Informacionet e dhënë në përgjigje të kërkesave për informim
- Përditësimi i regjistrit
- Regjistri i kerkesave dhe pergjigjeve Janar- Mars 2021
- Regjistri i kerkesave dhe pergjigjeve Prill – Qershor 2021
- Regjistri i kerkesave dhe pergjigjeve Korrik – Shtator 2021
- Regjistri i kerkesave dhe pergjigjeve Tetor – dhjetor 2021
- Vlersimi i programit te Transparences per vitin 2020 Bashkia Mat.
- REGJISTRI I KERKESAVE PER INFORMACION PERIUDHA Janar – Mars 2022
- Regjistri i Kerkesave Per Periudhen Prrill – Qershor.
- REGJISTRI I KERKESAVE PER INFORMACION PERIUDHA KORRIK – SHTATOR 2022
- Regjistri i kerkesave dhe pergjigjeve Tetor – Dhjetor 2022
- Regjistri i Kërkesave dhe Përgjigjeve Për Periudhën Janar – Mars 2023
- Regjistri i Kërkesave dhe Përgjigjeve Për Periudhën Prill – Qershor 2023
INFORMACIONI I DHËNË MË PARË
- Autoriteti publik bën të mundur që informacioni, i cili i është dhënë të paktën një herë një kërkuesi, të bëhet i disponueshëm në mënyrën më praktike të mundshme për të gjithë personat e tjerë që mund ta kërkojnë në të ardhmen.
- Kërkesat për informim për informacione të regjistruara në Regjistrin e Kërkesave dhe Përgjigjeve plotësohen jo më vonë se 3 ditë pune nga momenti i paraqitjes së kërkesës.
TRAJTIMI I KËRKESAVE PËR INFORMACION
Procedura e regjistrimit të kërkesave në Regjistrin e Kërkesave dhe Përgjigjeve
Bazohet ne Neni 11 të ligjit 119/2014
Afatet e trajtimit të kërkesës nga ana e administratës së Bashkisë, Bazohet po në Neni 12 dhe 14 të ligjit 119/2014.
KUFIZIMI I SË DREJTËS SË INFORMIMIT
Përfshin bërjen publike të:Rasteve të kufizimit të së drejtës për informim
2.) Interesi Publike dhe Kufizimet e Se Drejtes Se Informimit
INFORMACIONET DHE DOKUMENTET QË KËRKOHEN MË SHPESH
Përfshin bërjen publike të:
- Gjithë informacioneve dhe dokumenteve të kërkuara më shpesh nga publiku me kërkesë për informim.
- Informacionet janë të ndryshme nga ana e Qytetarëve, ku gji’thë secili në kërkesën e tij kërkon informacinoin që i nevoitet atij si Qytetarë.